Oh,vad svårt det är.!

Sitter & funderar på hur jag ska göra med min älskade Linabus ^^ är verkligen kluven!! Hennes kissande precis överallt gör mig tokig och pengar för att göra en stelisering finns inte just nu! & det är inte helt 100% att hennes kissande kommer upphöra bara för att jag tar henne till vet. Och jag vill heller inte att Sigge och Kim ska ta efter henne & börja kissa överallt dom också. Dom har inte gjort det hitils, peppar peppar! MEN det kan finnas en risk att dom gör det..
Såhär sitter jag nu och funderar på om jag ska sätta ut henne på annons! Jag vill, men ändå inte. Därför är jag kluven!. 
Vill INTE ge bort henne, för det känns som ett "svek" mot henne. Men vill inte att hon ska kissa överallt heller..

Ska verkligen ta mig en funderare så får vi se vad jag kommer fram till! ^^ 

Lina ,Jag älskar dig oerhört mycket! När du inte gör hyss är du världens goaste! (: men kanske blir det bättre för oss båda OM du flyttar .. ! Det gör ont, jag vill inte detta. Men kanske är lika bra. Snuttan jag ska se till att du i såfall hamnar på ett bra hem! Du kanske till och med kan få gå UT & jaga råttor och fåglar.. Vi kommer sakna dig gumman OM du flyttar!

Jag vet att det bara är en katt & bla bla men för mig betyder mina katter massor! <3

Ska göra lite mat nu btw.. Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Oh,vad svårt det är.!

Sitter & funderar på hur jag ska göra med min älskade Linabus ^^ är verkligen kluven!! Hennes kissande precis överallt gör mig tokig och pengar för att göra en stelisering finns inte just nu! & det är inte helt 100% att hennes kissande kommer upphöra bara för att jag tar henne till vet. Och jag vill heller inte att Sigge och Kim ska ta efter henne & börja kissa överallt dom också. Dom har inte gjort det hitils, peppar peppar! MEN det kan finnas en risk att dom gör det..
Såhär sitter jag nu och funderar på om jag ska sätta ut henne på annons! Jag vill, men ändå inte. Därför är jag kluven!. 
Vill INTE ge bort henne, för det känns som ett "svek" mot henne. Men vill inte att hon ska kissa överallt heller..

Ska verkligen ta mig en funderare så får vi se vad jag kommer fram till! ^^ 

Lina ,Jag älskar dig oerhört mycket! När du inte gör hyss är du världens goaste! (: men kanske blir det bättre för oss båda OM du flyttar .. ! Det gör ont, jag vill inte detta. Men kanske är lika bra. Snuttan jag ska se till att du i såfall hamnar på ett bra hem! Du kanske till och med kan få gå UT & jaga råttor och fåglar.. Vi kommer sakna dig gumman OM du flyttar!

Jag vet att det bara är en katt & bla bla men för mig betyder mina katter massor! <3

Ska göra lite mat nu btw.. Kramis

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback