*Smekmånaden*

Har precis ätit lite mat, värmde på gårdagens mat som betod av kotlett och frestelse. Meningen var ju den att jag skulle ha köpt potatisgratäng, men mitt i all stress så kom jag hem med en påse frestelse, men det var lika gott det också vill jag lova. Så tokigt det kan bli när man är stressad. Fast ingen större skada skedd det var ju gott det också.
Nu ska jag ta en varm dusch och leta på några mysmys kläder och sen krypa ner i soffan under ett täcke och se filmen smekmånaden som börjar på 4:an klockan 15.00 (rätt lång film, slutar 16.50) och när filmen är slut då ska jag knalla bort till farfar och dricka lite kaffe och höra hur han hade det på nyår. Hörde av Nina på msn lite, och han verkade ha haft det bra :)

Lägger in lite bilder från igår, på självaste nyår. Som jag lägger in här i kväll :)
Simma lugnt ;) tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

*Smekmånaden*

Har precis ätit lite mat, värmde på gårdagens mat som betod av kotlett och frestelse. Meningen var ju den att jag skulle ha köpt potatisgratäng, men mitt i all stress så kom jag hem med en påse frestelse, men det var lika gott det också vill jag lova. Så tokigt det kan bli när man är stressad. Fast ingen större skada skedd det var ju gott det också.
Nu ska jag ta en varm dusch och leta på några mysmys kläder och sen krypa ner i soffan under ett täcke och se filmen smekmånaden som börjar på 4:an klockan 15.00 (rätt lång film, slutar 16.50) och när filmen är slut då ska jag knalla bort till farfar och dricka lite kaffe och höra hur han hade det på nyår. Hörde av Nina på msn lite, och han verkade ha haft det bra :)

Lägger in lite bilder från igår, på självaste nyår. Som jag lägger in här i kväll :)
Simma lugnt ;) tjingeling

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback