Snart sova kanske ^^

Städningen blev nästan klar, har lite saker att plocka undan & sen måste jag byta gardiner! Sen så :) så otroligt skönt när det är fixat. Känns det kul att komma hem när det är rent och snyggt hemma! . Har duschat och nu tittar jag på Johan falk filmen och äta godis :O men det är faktiskt helg :P men till veckan blir det till och låta bli :) ska snart ge katterna mat och sen krypa ner i sängen. Kommer nog inte bli lätt att sova (?!) har druckit massa kaffe :S och är inte speciellt trött *suckar* har bara mig själv att skylla. Men på något vis går det nog :p

Jobba i morgon, fyfan är inte taggad! Vill helst slippa. Men ibland har man inga val så det är väl bara gå dit. Sitta där på en stol och le lite och räkna timmarna tills man ska hem (tyst för sig själv) nej riktigt så illa är det väl inte egentligen, men trivs till 100% det gör jag inte.. Hoppas verkligen jag får en praktik plats snart :D då kanske det blir roligare att ge sig av på morgonen!..

Nej nu ska jag ge katterna mat och sen sova! Godnatt ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla inte för långt ned i glaset!

2010-01-10 @ 22:14:17
Postat av: ELIN PERSSON

Du Anonym, vad har du att klaga på? Sluta att läsa här om du bara ska vara nedlåtande på andras liv.

2010-01-11 @ 02:27:44
URL: http://elinpersson07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Snart sova kanske ^^

Städningen blev nästan klar, har lite saker att plocka undan & sen måste jag byta gardiner! Sen så :) så otroligt skönt när det är fixat. Känns det kul att komma hem när det är rent och snyggt hemma! . Har duschat och nu tittar jag på Johan falk filmen och äta godis :O men det är faktiskt helg :P men till veckan blir det till och låta bli :) ska snart ge katterna mat och sen krypa ner i sängen. Kommer nog inte bli lätt att sova (?!) har druckit massa kaffe :S och är inte speciellt trött *suckar* har bara mig själv att skylla. Men på något vis går det nog :p

Jobba i morgon, fyfan är inte taggad! Vill helst slippa. Men ibland har man inga val så det är väl bara gå dit. Sitta där på en stol och le lite och räkna timmarna tills man ska hem (tyst för sig själv) nej riktigt så illa är det väl inte egentligen, men trivs till 100% det gör jag inte.. Hoppas verkligen jag får en praktik plats snart :D då kanske det blir roligare att ge sig av på morgonen!..

Nej nu ska jag ge katterna mat och sen sova! Godnatt ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Kolla inte för långt ned i glaset!

Postat av: ELIN PERSSON

Du Anonym, vad har du att klaga på? Sluta att läsa här om du bara ska vara nedlåtande på andras liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback