Spårlöst .

Umgåts med Elin & Jimmy idag, och det var nice ^^ vi gjorde inte så mycket :p chillade och snackade lite skit :p följde med hem till Jimmy sen för jag skulle få låna hans bärbara dator (tack) fan vad schysst! Min dator beslöt sig för att sluta funka i natt :o mysko dator jag har ..

Och så passade man på & lånade 2 filmer av Elin (Män som har kvinnor och flickan som lekte med elden) har inte sett dom än :o haha . Så jag ska snart lägga mig och se på film . Sen sova. Väntar även på att Augin ska ringa också ^^ vilket han borde göra om en stund. Han skulle till statoil? haha .

I kväll var det 3 program som jag tittade på, alla var lika bra :o först var det halv åtta hos mig, sen familjen annorlunda och till sist spårlöst. Uch vad känslomässigt det blev på spårlöst (satt och bölade) haha! Vette fan vad det blev med mig. Brukar inte sitta & böla till spårlöst i vanliga fall :p (har märkt att jag har börjat böla till massa märkliga saker på senaste tiden) XD

Nej tänk om kära lilla Augin kunde ta och ringa snart (?) börjar bli trött :o konstigt var uppe till halv sex i morses :p sen film o sova. Fast ja kommer typ bara se 10min sen kommer jag inte orka. Så det kanske e lika
bra att lägga sig med detsamma :D

Nej godnatt ...

Tack som fan Jimmy att jag får låna din dator XD värsta lyxet ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Spårlöst .

Umgåts med Elin & Jimmy idag, och det var nice ^^ vi gjorde inte så mycket :p chillade och snackade lite skit :p följde med hem till Jimmy sen för jag skulle få låna hans bärbara dator (tack) fan vad schysst! Min dator beslöt sig för att sluta funka i natt :o mysko dator jag har ..

Och så passade man på & lånade 2 filmer av Elin (Män som har kvinnor och flickan som lekte med elden) har inte sett dom än :o haha . Så jag ska snart lägga mig och se på film . Sen sova. Väntar även på att Augin ska ringa också ^^ vilket han borde göra om en stund. Han skulle till statoil? haha .

I kväll var det 3 program som jag tittade på, alla var lika bra :o först var det halv åtta hos mig, sen familjen annorlunda och till sist spårlöst. Uch vad känslomässigt det blev på spårlöst (satt och bölade) haha! Vette fan vad det blev med mig. Brukar inte sitta & böla till spårlöst i vanliga fall :p (har märkt att jag har börjat böla till massa märkliga saker på senaste tiden) XD

Nej tänk om kära lilla Augin kunde ta och ringa snart (?) börjar bli trött :o konstigt var uppe till halv sex i morses :p sen film o sova. Fast ja kommer typ bara se 10min sen kommer jag inte orka. Så det kanske e lika
bra att lägga sig med detsamma :D

Nej godnatt ...

Tack som fan Jimmy att jag får låna din dator XD värsta lyxet ...


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback