~ Spindelmannen ~

Känner mig som spindelmannen själv just nu, fast jag är ju ingen "man" så då borde det heta spindelwomen ;p men då helt plötsligt låter det inte alls lika bra.  Whatever, det är iaf så jag känner mig. Har klättrat på väggarna ett par vänder idag och det kommer jag nog göra hela dagen i morgon också ^^


Är extremt röksugen, har varken cigg el pengar (inte fören måndag) så just nu känner jag mig som spindelmannen, som klättrar på väggarna. Vet inte vad jag ska ta mig till. Fruktansvärt frustrerande. Och inte fan hittar jag mitt snus heller, har lyckas gömma det på något bra ställe. Att bara få ta en snus skulle göra mycket. Men vart sjutton har jag trollat bort det? Det kan man verkligen undra.

Btw, varit på 3års kalas :) det var mycket trevligt. Av mig fick han lite godis :) det vill säga en tom och jerry godis påse och en liten chokladbit. Hade inte så mycket mer pengar än det, så jag kunde inte ge honom något bättre :p men något mer paket kommer till veckan :) och fikat som Nina bjöd på var smarrigt. Riktigt gott måste jag säga. Tror jag gillade tårtan allra bäst, sen kom jordgubbs grejerna :D åt som alltid för mycket :p att man aldrig lär sig och bara ta en liten tårtbit. Nej alltid tar man fler :p Aja så kan det vara :)

Nu ska jag ta och äta lite kvällsmat. Sen duscha och sova tror jag.. Ingen lust el ork och vara upp så länge till.. :P
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

~ Spindelmannen ~

Känner mig som spindelmannen själv just nu, fast jag är ju ingen "man" så då borde det heta spindelwomen ;p men då helt plötsligt låter det inte alls lika bra.  Whatever, det är iaf så jag känner mig. Har klättrat på väggarna ett par vänder idag och det kommer jag nog göra hela dagen i morgon också ^^


Är extremt röksugen, har varken cigg el pengar (inte fören måndag) så just nu känner jag mig som spindelmannen, som klättrar på väggarna. Vet inte vad jag ska ta mig till. Fruktansvärt frustrerande. Och inte fan hittar jag mitt snus heller, har lyckas gömma det på något bra ställe. Att bara få ta en snus skulle göra mycket. Men vart sjutton har jag trollat bort det? Det kan man verkligen undra.

Btw, varit på 3års kalas :) det var mycket trevligt. Av mig fick han lite godis :) det vill säga en tom och jerry godis påse och en liten chokladbit. Hade inte så mycket mer pengar än det, så jag kunde inte ge honom något bättre :p men något mer paket kommer till veckan :) och fikat som Nina bjöd på var smarrigt. Riktigt gott måste jag säga. Tror jag gillade tårtan allra bäst, sen kom jordgubbs grejerna :D åt som alltid för mycket :p att man aldrig lär sig och bara ta en liten tårtbit. Nej alltid tar man fler :p Aja så kan det vara :)

Nu ska jag ta och äta lite kvällsmat. Sen duscha och sova tror jag.. Ingen lust el ork och vara upp så länge till.. :P
Godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback