Städar ...

Håller på att städa, började lite igår och tar det sista idag! Har skjutit upp städandet, har verkligen inte haft någon lust i huvudtaget, men när jag väl började så kom jag ingång riktigt bra :) tar en puas medan jag väntar på att golvet i hallen ska torka, har dammsugit och moppat golvet där. Ska lägga dit mattan och skohyllan på plats ^^ sen är det resterande rummen kvar, huga! ska även försöka orka byta gardiner. Men det kanske jag får ta i morgon ist.
Vill lägga ut granen i förrådet samt lite annat men nyckeln dit ut ligger hos Nina :p har inte orkat hämta den än :S får göra det under veckan ist....

Så fort jag är klar med städningen då ska jag ta en lång & varm dusch! (: lääängtar. Känner mig inte fräschast i kommun just nu direkt när man hållt igång & städa och sen tillråga av allt, har jag en äckel mens värk också :S underbart... Not!

I kväll blir det & se på lite tv (: sen göra i ordning inför jobbet i morgon! Suckar, vill inte dit i huvudtaget. Jag vet att jag måste! Jag går dit & jag kämpar på. Men viljan säger något annat ändå :o måste komma ihåg och sätta på väckarklockan på ringning den ute i vardagsrummet, för när jag bara har mobilerna på alarm, då stänger jag av dom & somnar om *suck*

Ska gå & kika om golvet har torka och sen fortsätta städa...


Jag vet inte vem du/ni är, men fan vad patetiska du/ni är som kommenterar negativa saker i min blogg ^^ jag kommer inte sluta skriva oavsett vad ni tycker. Om du/ni tycker den är så ointressant, patetiskt och jag vet inte vad, så sluta läs då... Jag hindrar er inte! Tar bort era inlägg och fortsätter skriva iaf...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Städar ...

Håller på att städa, började lite igår och tar det sista idag! Har skjutit upp städandet, har verkligen inte haft någon lust i huvudtaget, men när jag väl började så kom jag ingång riktigt bra :) tar en puas medan jag väntar på att golvet i hallen ska torka, har dammsugit och moppat golvet där. Ska lägga dit mattan och skohyllan på plats ^^ sen är det resterande rummen kvar, huga! ska även försöka orka byta gardiner. Men det kanske jag får ta i morgon ist.
Vill lägga ut granen i förrådet samt lite annat men nyckeln dit ut ligger hos Nina :p har inte orkat hämta den än :S får göra det under veckan ist....

Så fort jag är klar med städningen då ska jag ta en lång & varm dusch! (: lääängtar. Känner mig inte fräschast i kommun just nu direkt när man hållt igång & städa och sen tillråga av allt, har jag en äckel mens värk också :S underbart... Not!

I kväll blir det & se på lite tv (: sen göra i ordning inför jobbet i morgon! Suckar, vill inte dit i huvudtaget. Jag vet att jag måste! Jag går dit & jag kämpar på. Men viljan säger något annat ändå :o måste komma ihåg och sätta på väckarklockan på ringning den ute i vardagsrummet, för när jag bara har mobilerna på alarm, då stänger jag av dom & somnar om *suck*

Ska gå & kika om golvet har torka och sen fortsätta städa...


Jag vet inte vem du/ni är, men fan vad patetiska du/ni är som kommenterar negativa saker i min blogg ^^ jag kommer inte sluta skriva oavsett vad ni tycker. Om du/ni tycker den är så ointressant, patetiskt och jag vet inte vad, så sluta läs då... Jag hindrar er inte! Tar bort era inlägg och fortsätter skriva iaf...






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback