Suckar...!

Kan det inte räcka nu? Tycker det har varit en himla massa elende hit & dit ..! :o och ändå fortsätter det bara. Min godeman ringde och gav mig lite info, men var inte mycket att hurra för tyvärr. Önskade att hon hade bra nyheter & komma
med men icke sa nicke. Är utan pengar & ser ut och få vara det ett tag till. El jag har ett sparkonto med någon hundring på.
Men det kommer inte räcka långt! Men det är alltid något. Hon skulle försöka sätta in det på kontot i kväll sa hon tidigare idag, men har fortfarande inte sett röken av några pengar! Skickade i väg ett sms och frågade hur det går med pengarna m.m men har ännu inte fått svar! Får verkligen hoppas på att jag får veta mer i morgon och att hon kan sätta in det då....
Det är sådan här stunder, man undrar varför har jag skaffat katter för? hade jag inte haft dom, så hade det varit ganska OK. För jag har lite ätbart i frysen, men det är inte mycket det. Men katterna har typ slut på både mat & kattsand. Även om jag vet att dom klarar sig ett par dagar utan mat, så känns det inte rätt.! det är inte deras fel att det blivit såhär ..! Om jag inte får mat på några dagar, det kvittar. Men katterna ska inte behöva lida. Det är inte min stil.. I värsta fall om jag nu inte får pengarna från mitt sparkonto om något felar, så får jag gå ut och skrammla ihop flaskor som jag kan panta..

Mina älsklingar, ni är det dyrbaraste jag har <3 jag ska fixa det här. Ni ska inte behöva lida.
Är bara så rädd för att bli av med er. Säkert dumma tankar, men i detta elende så är jag nu
orolig för princip allt...

Ska fixa lite kvälls kaffe och se om det finns något att äta och sen lägga mig i sängen och se på film.
Sen sova! I morgon ska man försöka ta sig i väg till stan, kurator tid! får se hur det går.
Godnatt, ledsen liten jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Suckar...!

Kan det inte räcka nu? Tycker det har varit en himla massa elende hit & dit ..! :o och ändå fortsätter det bara. Min godeman ringde och gav mig lite info, men var inte mycket att hurra för tyvärr. Önskade att hon hade bra nyheter & komma
med men icke sa nicke. Är utan pengar & ser ut och få vara det ett tag till. El jag har ett sparkonto med någon hundring på.
Men det kommer inte räcka långt! Men det är alltid något. Hon skulle försöka sätta in det på kontot i kväll sa hon tidigare idag, men har fortfarande inte sett röken av några pengar! Skickade i väg ett sms och frågade hur det går med pengarna m.m men har ännu inte fått svar! Får verkligen hoppas på att jag får veta mer i morgon och att hon kan sätta in det då....
Det är sådan här stunder, man undrar varför har jag skaffat katter för? hade jag inte haft dom, så hade det varit ganska OK. För jag har lite ätbart i frysen, men det är inte mycket det. Men katterna har typ slut på både mat & kattsand. Även om jag vet att dom klarar sig ett par dagar utan mat, så känns det inte rätt.! det är inte deras fel att det blivit såhär ..! Om jag inte får mat på några dagar, det kvittar. Men katterna ska inte behöva lida. Det är inte min stil.. I värsta fall om jag nu inte får pengarna från mitt sparkonto om något felar, så får jag gå ut och skrammla ihop flaskor som jag kan panta..

Mina älsklingar, ni är det dyrbaraste jag har <3 jag ska fixa det här. Ni ska inte behöva lida.
Är bara så rädd för att bli av med er. Säkert dumma tankar, men i detta elende så är jag nu
orolig för princip allt...

Ska fixa lite kvälls kaffe och se om det finns något att äta och sen lägga mig i sängen och se på film.
Sen sova! I morgon ska man försöka ta sig i väg till stan, kurator tid! får se hur det går.
Godnatt, ledsen liten jag

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback