Suckar ..!

Godmorgon, vaknade för en stund sen (: har sovit gott. Drömde något, men det har fallit bort. Fast det var nog inget viktigt ^^ idag är det lördag, får se vad man ska hitta på idag? ska nog plocka lite här hemma och dammsuga av lite. Känns som det behövs! :p har man katter dom sprätter kattsandet över allt och mat så behövs det alltid dammsugas av i jämna mellanrum! Men jag älskar mina katter, så för mig är det inget problem.

Hm, har börjat få meningslöga kommentarer i min blogg, vf kommentera då? *kliar mig i huvudet* förstår inte det riktigt. Har man inge vättigt och säga? Varför ens anstränga sig att skriva något? :o

Jag vet att jag kanske inte skriver sådär jätte intressanta inlägg? Men försöker skriva saker som händer i mitt liv, och försöker skriva det så bra som möjligt så det ska bli lite intressant att läsa iaf..! och när man får sådan där onödiga kommentare så blir man inte speciellt peppad att fortsätta skriva, el ens försöka anstränga sig mer! ^^



Nej nu blir det kaffe & en cigg (: ska inta tjöta hål i huvudet på er ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Suckar ..!

Godmorgon, vaknade för en stund sen (: har sovit gott. Drömde något, men det har fallit bort. Fast det var nog inget viktigt ^^ idag är det lördag, får se vad man ska hitta på idag? ska nog plocka lite här hemma och dammsuga av lite. Känns som det behövs! :p har man katter dom sprätter kattsandet över allt och mat så behövs det alltid dammsugas av i jämna mellanrum! Men jag älskar mina katter, så för mig är det inget problem.

Hm, har börjat få meningslöga kommentarer i min blogg, vf kommentera då? *kliar mig i huvudet* förstår inte det riktigt. Har man inge vättigt och säga? Varför ens anstränga sig att skriva något? :o

Jag vet att jag kanske inte skriver sådär jätte intressanta inlägg? Men försöker skriva saker som händer i mitt liv, och försöker skriva det så bra som möjligt så det ska bli lite intressant att läsa iaf..! och när man får sådan där onödiga kommentare så blir man inte speciellt peppad att fortsätta skriva, el ens försöka anstränga sig mer! ^^



Nej nu blir det kaffe & en cigg (: ska inta tjöta hål i huvudet på er ^^



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback