Sunne!

Funderar på att dra till Värmland 22:andra denna månad & hälsa på lite poolare och ev skolan :) jag hoppas verkligen att jag kan för det är verkligen något jag vill göra! Men med min ovanliga otur så kanske det inte går, men nu ska man inte vara så negativ! :p kanske inte kommer hålla till i Kristinehamn så mycket, utan resan kanske bär av till självaste Sunne. Där Emelie bor nuförtiden :D uch vad jag saknar den tjejen nå grymt mycket. När jag bodde i Kristinehamn så umgick jag väääldigt mycket med henne! Vi hade mycket kul tillsammans, oj vad många minnen vi fick tillsammans! under 1½ år :D nu när vi bor en bit i från varandra så blir det inte så mycket kontakt med varandra =/ och det känns verkligen piss. Men OM jag nu kan åka till Sunne och hälsa på henne så ska jag se till att det blir så kul som möjligt... Dricka lite vin, ta en cigg och snacka skit ^^

Btw, klockan är fyra och jag ska snart till farfar på kaffe <3 ska bli skoj. Inte träffat farfar sen fredags el vad det nu var :p sen blir det och dra hem till Nina och se på tv :) ska äta chokladpudding med grädde till. Mys! :)

Nej fixa med det sista och sen dra i väg...!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Sunne!

Funderar på att dra till Värmland 22:andra denna månad & hälsa på lite poolare och ev skolan :) jag hoppas verkligen att jag kan för det är verkligen något jag vill göra! Men med min ovanliga otur så kanske det inte går, men nu ska man inte vara så negativ! :p kanske inte kommer hålla till i Kristinehamn så mycket, utan resan kanske bär av till självaste Sunne. Där Emelie bor nuförtiden :D uch vad jag saknar den tjejen nå grymt mycket. När jag bodde i Kristinehamn så umgick jag väääldigt mycket med henne! Vi hade mycket kul tillsammans, oj vad många minnen vi fick tillsammans! under 1½ år :D nu när vi bor en bit i från varandra så blir det inte så mycket kontakt med varandra =/ och det känns verkligen piss. Men OM jag nu kan åka till Sunne och hälsa på henne så ska jag se till att det blir så kul som möjligt... Dricka lite vin, ta en cigg och snacka skit ^^

Btw, klockan är fyra och jag ska snart till farfar på kaffe <3 ska bli skoj. Inte träffat farfar sen fredags el vad det nu var :p sen blir det och dra hem till Nina och se på tv :) ska äta chokladpudding med grädde till. Mys! :)

Nej fixa med det sista och sen dra i väg...!
=)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback