Vad seg man är :p

Vi 10.15 kom Carro och Andreas och hämtade mig (: tog dock en timme innan vi kom i väg :p skulle plocka upp Andreas bror. Och sedan skulle vi vänta på några andra människor som skulle med på rallyt fast dom skulle dock åka i en annan bil, men vi skulle åka tillsammans sådärför tog det lite tid och alla var inte klara och så. Var lite drygt och vänta en timme. Hade jag vetat detta då skulle jag ha kunnat gjort mig i ordning lagom till elva ist för 10.00 nåja, tog bilarna och åkte ut till skogen i Hällefors där vi skulle titta på rallyt. Resan tog närmare en timme ^^ trodde allvarligt att vi aldrig skulle komma fram. Men det gjorde vi. Plockade ut allt ur bilarna (ved,korv med bröd och "dricka) och fick gå en bra bit innan vi var framme :p väl på plats började vi tända brasan och inväntade på bilarna :D efter 10min så började dom börna förbi. Fyfan vad spännande det var & se bilarna. Vilken känsla att se rally live. Var inte som jag trott, att det skulle vara tråkigt . Nej himmel vad intressant... Sen började killarna plocka fram sitt dricka och drog igång och drack . Och efter ett litet tag började vi grilla korv med bröd. Åt 2stycken. Sen fick man sig en kopp med kaffe <3 mumma! =) perfekt och mysigt var det.. Haha, sen var det en som bjöd mig på lite punch, tyckte jag behövde det kanske :p vad vet jag. Tog en liten klunk. Var ganska gott. Trodde jag aldrig :p sen bjöds det på mer kaffe,punch och Andreas bror bjöd på turkis peppar ;D det var jätte gott.. Haha! Så det bestod rallyt av. Äta korv, dricka och se på rallly självklart..
Vid 15.00 tiden begav vi alla oss mot bilarna och skulle åka hem ^^ för då var rallyt slut. Fick höra att det var 100bilar som skulle åka, men vi såg kanske bara 50-60 st. Då måste det ha innebärt att resten kört av vägen. För första sträckan gick i Kopparberg och den andra i Hällefors.. Ojoj så det kan gå :p

När jag väl var i Storå drog jag till Sanna! :) berusad och gla kom jag dit och STANK rök från grillningen! Hann varna henne innan, så hon visste om det. Satt i köket och snackade. Sen drog jag till konsum en sväng och sen hamnade jag hos Sanna åter igen. När jag kom tillbaka då, pratade vi lite om krogen. Sanna var sugen på att åka in till Linde. Jag kände "spelar ingen roll" typ. Ringde till en kompis och frågade om han ville/kunde köra. Men hans bil funkade inte så nopp! Sen skickade Sanna ett sms till sin brorsa och frågade om han ville köra och det ville han. Toppen! :D drog hem och gjorde mig i ordning och sen gick jag till Sanna igen...

Strax efter 21.00 var vi i Linde, utanför folkan. Gick in. Beställde en öl och små pratade. Sen tog vi ett bloss :) och tittade på allt folk. Kände inte alls många där, men det var någon sådär som jag kände igen lite ytligt .. Kvällen förblev väldigt lugn. Mycket folk och skratt. Drängarna uppträdde. Dom var sådär. Gillar inte deras musik riktigt ! :p men men .... Vid 01.00 kom hennes brorsa och hämtade oss! ;) gud så skönt det var och sätta sig i bilen. Var super trött och benen värkte efter att man stått flera timmar ute i skogen.! Han släppa av oss hos Sanna. Gick in och pratade lite och värmde oss vi kaminen! =) underbart. Sen knallade jag hem, käkade pizza, såg film, drack cola . Sen tvärsomnade jag! =)


Underbar dag, som var kort :P

Nu ska jag duscha och sen gå till Niina! Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Vad seg man är :p

Vi 10.15 kom Carro och Andreas och hämtade mig (: tog dock en timme innan vi kom i väg :p skulle plocka upp Andreas bror. Och sedan skulle vi vänta på några andra människor som skulle med på rallyt fast dom skulle dock åka i en annan bil, men vi skulle åka tillsammans sådärför tog det lite tid och alla var inte klara och så. Var lite drygt och vänta en timme. Hade jag vetat detta då skulle jag ha kunnat gjort mig i ordning lagom till elva ist för 10.00 nåja, tog bilarna och åkte ut till skogen i Hällefors där vi skulle titta på rallyt. Resan tog närmare en timme ^^ trodde allvarligt att vi aldrig skulle komma fram. Men det gjorde vi. Plockade ut allt ur bilarna (ved,korv med bröd och "dricka) och fick gå en bra bit innan vi var framme :p väl på plats började vi tända brasan och inväntade på bilarna :D efter 10min så började dom börna förbi. Fyfan vad spännande det var & se bilarna. Vilken känsla att se rally live. Var inte som jag trott, att det skulle vara tråkigt . Nej himmel vad intressant... Sen började killarna plocka fram sitt dricka och drog igång och drack . Och efter ett litet tag började vi grilla korv med bröd. Åt 2stycken. Sen fick man sig en kopp med kaffe <3 mumma! =) perfekt och mysigt var det.. Haha, sen var det en som bjöd mig på lite punch, tyckte jag behövde det kanske :p vad vet jag. Tog en liten klunk. Var ganska gott. Trodde jag aldrig :p sen bjöds det på mer kaffe,punch och Andreas bror bjöd på turkis peppar ;D det var jätte gott.. Haha! Så det bestod rallyt av. Äta korv, dricka och se på rallly självklart..
Vid 15.00 tiden begav vi alla oss mot bilarna och skulle åka hem ^^ för då var rallyt slut. Fick höra att det var 100bilar som skulle åka, men vi såg kanske bara 50-60 st. Då måste det ha innebärt att resten kört av vägen. För första sträckan gick i Kopparberg och den andra i Hällefors.. Ojoj så det kan gå :p

När jag väl var i Storå drog jag till Sanna! :) berusad och gla kom jag dit och STANK rök från grillningen! Hann varna henne innan, så hon visste om det. Satt i köket och snackade. Sen drog jag till konsum en sväng och sen hamnade jag hos Sanna åter igen. När jag kom tillbaka då, pratade vi lite om krogen. Sanna var sugen på att åka in till Linde. Jag kände "spelar ingen roll" typ. Ringde till en kompis och frågade om han ville/kunde köra. Men hans bil funkade inte så nopp! Sen skickade Sanna ett sms till sin brorsa och frågade om han ville köra och det ville han. Toppen! :D drog hem och gjorde mig i ordning och sen gick jag till Sanna igen...

Strax efter 21.00 var vi i Linde, utanför folkan. Gick in. Beställde en öl och små pratade. Sen tog vi ett bloss :) och tittade på allt folk. Kände inte alls många där, men det var någon sådär som jag kände igen lite ytligt .. Kvällen förblev väldigt lugn. Mycket folk och skratt. Drängarna uppträdde. Dom var sådär. Gillar inte deras musik riktigt ! :p men men .... Vid 01.00 kom hennes brorsa och hämtade oss! ;) gud så skönt det var och sätta sig i bilen. Var super trött och benen värkte efter att man stått flera timmar ute i skogen.! Han släppa av oss hos Sanna. Gick in och pratade lite och värmde oss vi kaminen! =) underbart. Sen knallade jag hem, käkade pizza, såg film, drack cola . Sen tvärsomnade jag! =)


Underbar dag, som var kort :P

Nu ska jag duscha och sen gå till Niina! Tjingeling ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback